Spousta firem má dnes e-shop, a tak posílá zboží zákazníkům v krabicích. To je dokonalý příklad využití potištěných lepicích pásek, které jsou v dnešní době tak oblíbené. Své opodstatnění mají ale i v dalších situacích. Jenže co si na ně nechat natisknout? Stačí logo firmy?
Potištěné lepicí pásky nejsou zrovna drahou záležitostí, přitom vám udělají dobrou reklamu. Jestli i vy používáte ve firmě pásky na nějakém místě, kde se s nimi může setkat veřejnost, určitě do potisku investujte. Jde jen o to, co si na ně vlastně nechat natisknout.
První volbou je každopádně logo
Nejuniverzálnější volbou je pochopitelně logo. Kdokoliv jej na pásce uvidí, vzpomene si na vás. Pásku s logem pak lze použít prakticky na cokoliv. S logem chybu neuděláte, na druhou stranu nesdělíte ani nic speciálního.
Tip: Pokud půjdete cestou loga, určitě si ho nechte natisknout ve firemních barvách, ať je na první pohled rozeznatelné. Jednobarevný potisk sice bývá levnější, ale pokud nemáte jednobarevné logo, ani o něm neuvažujte. Těch pár korun navíc si můžete dovolit.
Propagujte svůj web
Jestliže provozujete e-shop, možná by bylo chytřejší zvolit pro potisk lepicích pásek místo loga rovnou www adresu vašeho obchodu. Každý člověk, který se s páskou setká, hned pochopí, že máte internetový obchod. A co vy víte, třeba mu adresa utkví v hlavě a brzy u vás nakoupí.
Sdělte zákazníkům něco speciálního
Při této variantě záleží na tom, k čemu budete pásky používat. Pokud k zalepování balíků pro zákazníky, jistě si můžete dovolit to nějak vzít v úvahu. Co byste svým zákazníkům chtěli sdělit? Pěkně vypadá prosté „Děkujeme za nákup“, a aby bylo jasné, od koho balíček je, přidejte za tuto frázi menší logo.
Pro e-shopy se budou jistě hodit také lepicí pásky s potiskem „Křehké“ apod. Ty si ovšem zpravidla nemusíte nechávat speciálně vyrábět, jde o standardní sortiment, který se dá zakoupit nejen na objednávku.